Služba za organizaciju, planiranje i medicinsku informatike
Adresa: Dimitrija Tucovića 161, Beograd
Radno vreme: 07-15h
Načelnik službe: dipl. ecc Mirjana Jojić, spec. menadžmenta u zdravstvu
Tel: +381 11 2419-142
E-mail adresa: mirjana.jojic@kbczvezdara.rs
Opis poslova, organizacija rada i funkcionisanje Službe:
Služba se sastoji iz sledećih odseka i kabineta:
Odsek za organizaciju, planiranje, statistiku i praćenje kvaliteta
Tel: +381 11 3810 365
Priprema, obrada i pravljenje planova rada svih odeljenja na godišnjem nivou i Izvršenja plana rada na šestomesečnom nivou. Takođe realizacija kvartalne komparativne analize usluga na svim odeljenjima i ako je neophodan, pravi se predlog rebalansa fizičkog obima plana rada u saglasnosti sa načelnikom odgovarajućeg odeljenja. Priprema plana kadrova, kroz sagledavanje svih aspekata koji utiču na izradu i realizacija kadrovskog plana koji sadrži stručno metodološke instrumente za primenu standarda i normativa u pogledu planiranja kadrova.
Vođenje zdravstvene statistike ustanove, koje podrazumeva prikupljanje, obradu i slanje odgovarajućih izveštaja zakonom propisanih, na kvartalnom i godišnjem nivou u GZJZ. Na mesečnom nivou vrši se kontrola svih ispisanih pacijenta, kako stacionarnih, tako i ambulantnih, kroz sagledavanje pojedinačnih izveštaja o hospitalizaciji, i preusmeravanje na odeljenja izveštaja kod kojih su pronađene greške u dijagnozama, procedurama i ostalim podacima koji nisu pravilno popunjeni.
Praćenje kvaliteta rada svih odeljenja i ustanove u celini preko parametara koji su definisani od strane Instituta za javno zdravlje Batut. Parametri se analitički prate i šalju odeljenjima kako bi se sagledali i unapredili pokazatelji Integrisanog plana unapređenja kvaliteta rada ustanove.
Praćenje i koordinacija rada specijalističke poliklinike preko baze IZIS
Odsek za informacione tehnologije
Tel: +381 11 3810 203
Praćenje i koordinacija bolničkog informacionog sistema, koji u svom sistemu ima HELIANT - bolnički informacioni sistem, LIS - laboratorijski informacioni sistem, MONEO - bolnička apoteka. Svi ovi sistemi su međusobno povezani i omogućavaju realizaciju e-fakture sa svih odeljenja. U proces rada svih segmenata uključeno je 750 računara, koji opslužuju rad 300 lekara i oko 500 sestara/tehničara.
Kabinet za prevenciju bolničkih infekcija:
Šef Kabineta:
Tel. 060 883 8133
Tel : +381 11 2419 678
E-mail: lili.radulovic@kbczvezdara.rs
Kabinet za prevenciju bolničkih infekcija dnevno prikuplja podatake o pacijentima koji su u riziku za nastanak bolničkih infekcija; postavlja dijagnoze bolničkih infekcija; pruža stručnu pomoći doktorima medicine u svakodnevnom radu; prati bolničke infekcije kroz kolonizacije, prema utvrđenim prioritetima i izolatima bakterija od epidemiološkog značaja; određuje stručne prioritete u suzbijanju bolničkih infekcija prema epidemiološkoj situaciji; predlaže i prati sprovođenje mera prevencije i suzbijanja bolničkih infekcija; u saradnji sa GZJZ istražuje epidemije i utvrđuje preporuka i mera za suzbjanje epidemije; sprovodi imunizaciju osoblja protiv protiv određenih bolesti; priprema periodične izveštaje koji se, nakon usvajanja od strane Komisije za zaštitu od bolničkih infekcija, dostavljaju nadležnom institutu, odnosno zavodu za javno zdravlje.
Kabinet za dijetetiku i ishranu:
Šef kabineta - Ljubiša Knežević, viši dijetetičar
Tel : +381 11 2413-905
E-mail: ljubisa.knezevic@kbczvezdara.rs
Kordinira rad svih službi u KBC u sistemu ishrane. Izrađuje plan ishrane u skladu sa nutritivnim vrednostima hrane i prati ishod propisanih dijeta. Sprovodi ankete vezane za ishranu i pruža savete pacijentima. Daje nalog kuhinji za pripremanje dijeta i kontroliše gotove obroke i primenu normativa ishrane. Učestvuje u izradi plansko - analitičkih izveštaja iz delokruga svog rada. Sprovodi aktivnosti stručnog usavršavanja i edukaciju u oblasti dijetetike.